Kevättalven numero avataan MAN-kuorma-autouutuuksilla, ja samaan numeroon ehtivät myös tuoreimmat tiedot Volvon tekemästä mallistouudistuksesta. Tien päällä liikutaan niin hinaustehtävissä, puunajossa kuin koneiden siirroissakin. Kahdessa jutussa pääsemme lisäksi kuulemaan mietteitä pitkän linjan autoilijoilta, joiden yritystoiminnan jatkuminen ainakin tällaisenaan on tullut päätökseen. Lue näistä aiheista sekä monesta muusta Raskas Kalusto -lehden numerosta 2/2020, joka on saatavilla 19.3.2020 lähtien.
Kalusto ja ihmiset
28 67 vuotta maidon ajoa
Kohvakan viimeinen maitokuorma.
34 Konerahtia
HAKtrans siirtää työ- ja rakennuskoneita.
40 Tekijöille tehty
Wickströmin uusi Scania tehtiin ajoparille.
58 Varusteista tinkimättä
Hinaus-Jyväskylän uusi Arocs.
62 Valomerkki
Kuljetusliike E. Salo Oy, Lammi.
68 Verkosto vahvistuu Itä-Suomessa
Alucar ja Naaran Kuljetushuolto yhteistyöhön.
72 Pari pyörää enemmän
Kuljetusliike Karjalainen & Kumppanit hankki uuden Scania-lavetinveturin.
86 Tieturvaa
Sulingon TMA-törmäyssuoja-auto.
90 Työn raskaan raataja
Renaultin K-sarja viihtyy hyvin työnsä ääressä.
96 Puhtaammat pihojen kiertäjät
Urbaser otti käyttöön Scania-biokaasujäteautoja.
Koeajot ja esittelyt
10 Perinteiseillä ilmeellä, uudella otteella
MAN-kuorma-autouutuudet.
46 Uutta virtaa koukkuun
Volvo FE Electric -koukkuauto.
55 Uutta läpi linjaston
Volvo uudisti raskaan kuorma-automallistonsa.
78 Kokonaisuuden hallintaa
Volvo- ja Renault-tilannekatsaus.
84 Kevyttä menekkiä
Vehon hyötyajoneuvokuulumisia.
102 Talven odotusta
Talvitiepäivät 2020.
Vakiopalstat
20 Uutiskuljetus
106 Seuraavassa numerossa