IVECOlla on tarjolla palvelusopimus, joka voidaan laatia niin uusille kuin käytetyille hyötyajoneuvoille. Sopimus on jo markkinoilla, ja osoittautunut maahantuojan mukaan hyvin suosituksi.
IVECOn palvelusopimuksen luvataan tarjoavan asiakkailleen mahdollisuuden pitää ajoneuvonsa huippukunnossa ilman huolta yllättävistä kustannuksista. IVECO myös takaa, että palvelusopimukset ovat voimassa kaikissa valtuutetuissa IVECO-palvelupisteissä kautta Euroopan.
Käytettyjen autojen osalta palvelusopimus kattaa hyötyajoneuvot, jotka ovat enintään kuusi vuotta vanhoja, ja joiden ajokilometrimäärä on pakettiautoilla enintään 280 000 kilometriä ja kuorma-autoilla 890 000 kilometriä. Näin asiakkaat voivat pitää myös vanhemmat ajoneuvonsa huippukunnossa ilman huolta yllättävistä kustannuksista, IVECOlta linjataan
”Näimme markkinoilla tarpeen, koska palvelusopimuksia oli usein saatavilla vain uusille ajoneuvoille. Tarjoamme siksi asiakkaillemme tämän ainutlaatuisen palvelusopimuksen myös käytetyille ajoneuvoille, jotka ovat alle kuusi vuotta vanhoja ensimmäisestä rekisteröintipäivästä. Sopimukset kestävät kuudesta kuukaudesta viiteen vuoteen kerrallaan, riippuen asiakkaan tarpeista ja ajoneuvon iästä”, sanoo Nico Jørgensen, IVECOn TCO Manager.
Palvelusopimuksen tarkoitus on varmistaa, että kaikki tarvittavat korjaukset ja varaosien vaihdot hoidetaan ilman odottamattomia kustannuksia. Maksamalla kiinteän kuukausimaksun asiakkaat saavat taloudellista ja toiminnallista turvallisuutta.
”Olemme saaneet asiakkailtamme hyvin tyytyväistä palautetta, ja lisääntynyttä kiinnostusta tätä sopimusta kohtaan. IVECO tarjoaa kolme erilaista sopimusta: yksi säännöllistä huoltoa varten, yksi pidennettyä takuuta varten, ja yksi takuuta ja kulumisen kattamista varten. Palvelusopimuksemme on erityisen merkittävä ja edullinen yrityksille, jotka ovat riippuvaisia ajoneuvoistaan pitääkseen liiketoimintansa käynnissä”, selittää Remmi Edelbo Pedersen, IVECOn Pre-Owned Manager.