Kevättalven numero avataan MAN-kuorma-autouutuuksilla, ja samaan numeroon ehtivät myös tuoreimmat tiedot Volvon tekemästä mallistouudistuksesta. Tien päällä liikutaan niin hinaustehtävissä, puunajossa kuin koneiden siirroissakin. Kahdessa jutussa pääsemme lisäksi kuulemaan mietteitä pitkän linjan autoilijoilta, joiden yritystoiminnan jatkuminen ainakin tällaisenaan on tullut päätökseen. Lue näistä aiheista sekä monesta muusta Raskas Kalusto -lehden numerosta 2/2020, joka on saatavilla 19.3.2020 lähtien.

Kalusto ja ihmiset

28 67 vuotta maidon ajoa

Kohvakan viimeinen maitokuorma.

34 Konerahtia

HAKtrans siirtää työ- ja rakennuskoneita. 

40 Tekijöille tehty

Wickströmin uusi Scania tehtiin ajoparille. 

58 Varusteista tinkimättä

Hinaus-Jyväskylän uusi Arocs. 

62 Valomerkki

Kuljetusliike E. Salo Oy, Lammi. 

68 Verkosto vahvistuu Itä-Suomessa

Alucar ja Naaran Kuljetushuolto yhteistyöhön. 

72 Pari pyörää enemmän

Kuljetusliike Karjalainen & Kumppanit hankki uuden Scania-lavetinveturin.

86 Tieturvaa

Sulingon TMA-törmäyssuoja-auto.

90 Työn raskaan raataja

Renaultin K-sarja viihtyy hyvin työnsä ääressä.

96 Puhtaammat pihojen kiertäjät

Urbaser otti käyttöön Scania-biokaasujäteautoja. 

Koeajot ja esittelyt

10 Perinteiseillä ilmeellä, uudella otteella

MAN-kuorma-autouutuudet. 

46 Uutta virtaa koukkuun

Volvo FE Electric -koukkuauto.

55 Uutta läpi linjaston

Volvo uudisti raskaan kuorma-automallistonsa.

78 Kokonaisuuden hallintaa

Volvo- ja Renault-tilannekatsaus.

84 Kevyttä menekkiä

Vehon hyötyajoneuvokuulumisia.

102 Talven odotusta

Talvitiepäivät 2020.

Vakiopalstat

20 Uutiskuljetus

106 Seuraavassa numerossa